Tussen de vele toetsen door verdiepten we ons deze week in de Middeleeuwen. Volgende week trekken we met de 2e graad op schoolreis naar Gent. Daar zullen we o.a. het Gravensteen bezoeken. We zijn al benieuwd om oog in oog te staan met de vele wapens uit de tijd van de ridders. We keken ook al onze ogen uit toen we zagen hoe de burchten verdedigd en aangevallen werden. De Middeleeuwen was toch wel een boeiende historische periode zo te horen. Om ons schooljaar in het 4e leerjaar af te ronden staan er nog enkele leuke activiteiten op het programma. Zo kijken sommigen ook al uit naar de jaarlijkse frietjespicknick.


























































