In de 2e graad werken we dagelijks wel wat samen.

Vorige week gingen we samen zwemmen. We deden heel wat opdrachten om “schoolslag” in te oefenen.

In muzische vorming maakten we samen met het 3 leerjaar kennis met de kunstenaar James Rizzi. Van sommige werkjes kan je zelfs niet zien dat het door één van ons gemaakt is, moesten we de handtekening van Rizzi erop mogen zetten 😉

The Grey of the week ging deze week voor het eerst door. Uit ons opgemaakte lijstje met dingen waarin we ons willen verdiepen dit schooljaar mochten we samen op de Chromebooks aan de slag met “het oog”.

We gingen ook met verschillende meters (meetlat, bordlat, vouwmeter, rolmeter, meetlint, …) aan de slag tijdens heus meetcircuit op de speelplaats: lengtes, breedtes, hoogtes, m, cm, … al doende werden de begrippen ingeoefend.