Vorig weekend schitterden we op het podium. Herkenden jullie de muziek uit de dierenfilms? Wij maakten zo kennis met Huisdiergeheimen, Rio, Madagascar, Ice Age, Sing, Chicken Run en Zootopia. Wat vonden jullie van de superhelden onder ons? We dansten op Harry Potter, The Pink Panther, Man in black, Ghostbusters en de Minions. Onze klas was ook een krak in de filmquiz. Harika, Sienna en Dante wonnen een filmticket! Shahinda werkte samen met haar nicht en die viel ook in de prijzen! Ook de frietjes, de Mc Boomgaardburger en de vispunt vielen in de smaak. Dat schreven we deze week toch allemaal in ons verslagje over het schoolfeest. Verder maakten we intussen al heel wat eindtoetsen van het 4e leerjaar. Onze juf heeft ook elke dag een raadsel mee. Zo herhalen we onze kennis over België nog eens. Onze schoolreis begint nu ook te naderen en we verdiepen ons daarom ook in het machtige, middeleeuwse leven in een burcht.