De voorbije dagen voelden we het kriebelen: natuurlijk doen wij ons best op school en geef toe, Sinterklaas zei het bij zijn aankomst zelf: “Er zijn geen stoute kinderen!”. We leefden samen met het 3e leerjaar toe naar zijn bezoek aan onze school en onze klas. We luisterden naar klassieke muziek van o.a. Mozart en Schumann, die de basis waren voor vele bekende Sinterklaasliedjes. We vergeleken ook het ritme van liedjes zoals Kniktieklaas, van Bart Peeters en Pakjespiet zit vast in de schoorsteen, van de Ghostrockers. En natuurlijk sloegen we maar al te graag onze dansbenen los op de verschillende Pietendansen.  In onze klasbubbel van het 3e en 4e leerjaar deden we ook een Sintcircuit met leuke, educatieve opdrachten, terwijl we ons in the Grej of the week verdiepten in het speuren naar antwoorden doorheen de geschiedenis van de fiets, en dat met hulp van de chroombooks. Het hoogtepunt van de week was natuurlijk het bezoek van Sinterklaas en zijn Piet, die het grote boek invult. Wat weten ze toch wel veel over ons! En wat zijn we ook dankbaar en blij met ons klascadeau: we kunnen niet wachten om onze technische skills boven te halen en unieke kogelbanen te gaan bouwen met Gravitrax.