Ook al was het een harde werkweek in het 4e leerjaar, toch kan de boog niet altijd gespannen staan. Op de dag van de Sportclub liepen we ons ook warm met de hele school. Meester Stijn zorgde deze week voor een speciale les: we kregen van een echte volleybalkeerkracht een initiatie volleybal. We leerden o.a. op verschillende manieren de bal passen naar elkaar.  We keken in elk geval vooral ook uit naar het einde van deze schoolweek. Met het uitzicht op de (opbouw van) feesttent weten we het: de Ezelsfeesten staan immers weer voor de deur en dan zetten we het lange Ezelsweekend pas in na een toertje op de kermis! Voor de liefhebbers is er nog zoveel meer: de Ezelsjogging, de Braderie waar ook onze Ouderraad op aanwezig is, de Ezeltjesworp, … . In the Grey of the week zochten we op de Chroombooks heel wat informatie op over de ezel. We weten in elk geval ook waarom de inwoners van Kuurne ezels worden genoemd!